Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa

Szkoła prowadzi:

  • księgę uczniów
  • ewidencję wydawanych świadectw ukończenia szkoły i zaświadczeń OKE
  • rejestr wydanych dyplomów
  • rejestr wydanych duplikatów świadectw szkolnych
  • rejestr wydanych legitymacji szkolnych
  • rejestr wydanych zaświadczeń
  • rejestr zatrudnionych nauczycieli
  • rejestr wydanych legitymacji służbowych nauczycieli
  • rejestr akt i zaświadczeń – awans zawodowy nauczycieli
  • księgi protokołów rad pedagogicznych
  • rejestr uchwał rady pedagogicznej
  • rejestr zatrudnionych pracowników administracji i obsługi
  • ewidencję czasu pracy pracowników obsługi i administracji
  • księgę inwentarzową (program Wyposażenie DDJ)
  • ewidencje: przejazdów służbowych, opłat pocztowych
  • księgę druków ścisłego zarachowania
  • rejestr zamówień publicznych
  • rejestr zarządzeń wewnętrznych
  • rejestr korespondencji
  • składnicę akt

Sposób udostępniania danych

Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat dokumentu powinna złożyć podanie do sekretariatu szkoły.
Stosowne dokumenty osoba ta odbiera osobiście w sekretariacie szkoły.

Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Ekonomicznych w Kaliszu
odpowiada: Magdalena Mocna
data: 08-04-2015
wytworzył: Magdalena Mocna
data: 08-04-2015
data: 08-04-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 08-04-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 692